Інформація щодо доступності
Electrolux прагне забезпечити доступність своїх вебсайтів і мобільних застосунків відповідно до вимог Європейського акту про доступність, імплементованого в національне законодавство, а також стандарту EN 301 549 і міжнародного керівництва WCAG 2.2 рівня AA.
У цій інформації ми також описуємо, як повідомити нам про проблеми з доступністю, за для їх вирішення, а також як зв’язатися з нашою службою підтримки споживачів для отримання допомоги щодо функцій доступності, наприклад, допомоги з придбанням продукту або замовленням сервісного обслуговування.
Ця інформація щодо доступності застосовується до електронних комерційних послуг для споживачів, які надаються дистанційно через вебсайти та мобільні застосунки, наприклад, здійснення покупок через наші вебсайти або застосунки.
Технічна інформація щодо доступності вебсайтів і мобільних застосунків
Ми підтримуємо останні версії всіх основних браузерів (Chrome, Edge, Firefox, Opera, Safari та всі інші браузери на базі Chromium), а також адаптуємо контент під різні розміри екранів (стаціонарні комп’ютери, мобільні телефони та планшети).
Внутрішнє тестування проводилося із застосуванням програм зчитування з екрана, а також із використанням навігації за допомогою клавіатури та голосового керування. Ми підтримуємо останні версії операційних систем Android та iOS і проводили тестування за участю користувачів.
Як повідомити про проблему
Технічні рішення щодо доступності можуть відрізнятися, та Electrolux прагне дізнаватися від своїх споживачів, як ми можемо покращити взаємодію з нашим інтернет-магазином і застосунками.
Будь ласка, повідомте нам, якщо ви зіткнулися з будь-якими бар’єрами доступності під час використання наших цифрових платформ, систем і сервісів, які підпадають під вимоги щодо доступності, надіславши електронний лист на адресу accessibility@electrolux.com (це адреса для прийому повідомлень, якщо у вас є запитання — зверніться до Служби підтримки споживачів).
Щоб допомогти нам ефективніше вирішити проблему, будь ласка, вкажіть:
1. Опис завдання, яке ви планували виконати, та суть проблеми
2. Інформацію про браузер або мобільний застосунок, а також країну, в якій ви перебуваєте
3. Посилання або скріншот сторінки, на якій виникла проблема
Для отримання допомоги від служби підтримки ви можете скористатися поштою або телефоном на наших вебсайтах і в застосунках.
Стан відповідності
Ми постійно тестуємо та контролюємо відповідні сервіси, що надаються через наші вебсайти та мобільні застосунки, залучаючи за потреби зовнішніх експертів з доступності та використовуючи як ручне, так і автоматизоване тестування.
Наш вебсайт містить контент, орієнтований на споживачів, а також інформацію для інших зацікавлених сторін, наприклад професійних техніків. Контент електронної комерції, який не призначений для споживачів, не підпадає під дію вимог щодо доступності.
Дата публікації інформації про доступність: 18 червня 2024 року.