Посудомийна машина пошкоджена під час доставки

Останнє оновлення 29.11.2019 8:59

Виявлення пошкоджень при розпакуванні приладу:

Не підключайте та не користуйтеся приладом.

  • Негайно зверніться до дилера, у якого ви придбали прилад, щоб повідомити його про те, що прилад було пошкоджено під час доставки. Номер телефону дилера можна знайти на рахунку-фактурі або товарній накладній.

Виявлення пошкодження після встановлення/першого користування:

  • Зверніться до дилера, у якого ви придбали прилад, щоб повідомити йому про пошкодження.

Надання заявки на обслуговування:

  • Якщо можливо, під час звернення до авторизованого сервісного центру повідомте, який саме компонент пошкоджено.
  • Запасні частини можна придбати в нашому інтернет-магазині.
Замовити ремонт
Замовити ремонт

Пропонуємо ремонт за фіксованою ціною нашими спеціалістами Electrolux. Ми перевіримо обладнання і усунемо несправність, включаючи всі необхідні запасні частини, за фіксованою ціною.

Запасні частини та аксесуари
Запасні частини та аксесуари

Знайдіть оригінальні запчастини для вашого приладу в веб-магазині та замовте доставку безпосередньо до ваших дверей.