ЧАСТІ ПИТАННЯ

ЧАСТІ ПИТАННЯ

ЗАПИТАННЯ Й ВІДПОВІДІ

Ця сторінка частих питань (FAQ) надає відповіді на деякі з найпоширеніших питань щодо приладів AEG. Користуйтеся нашим Майстром усунення несправностей, якщо у вас виникли проблеми з приладом. Розширте можливості вашого приладу, ознайомившись з нашим асортиментом аксесуарів в інтернет-магазині.

Пральні машини

1. Чи можна встановити пральну машину, використовуючи під'єднання до гарячої води?
Ми не рекомендуємо встановлення машини з використанням під'єднання до гарячої води. З технічної точки зору впускні клапани наших машин можуть витримати воду температурою до 65 градусів Цельсія, однак програми прання не використовують гарячу воду постійно. Постійна гаряча вода може призвести до незадовільних результатів прання. Крім того, наші машини з фронтальним та вертикальним завантаженням спеціально розроблені для установки з використанням під'єднання до холодної води.

2. Чому я не можу знайти свою пральну машину на сайті?
На веб-сайті відображаються лише моделі наших поточних лінійок. Якщо ви не можете знайти свою модель, можливо, вона є старішою або спеціальною моделлю, — будь ласка, зверніться до вашого торгового представника для отримання додаткової інформації.

3. Скільки років моїй пральній машині?
Вік пральної машини можна визначити за допомогою серійного номера на табличці з технічними даними. Перше число вказує на рік, а друга та третя цифри позначають тиждень виробництва. Наприклад, 13500016: тиждень 35 у 2001 році.

4. Моя пральна машина видає код помилки. Що це означає?
Коди помилок мають різне значення в залежності від проблеми, яка виникла. Скористайтеся нашим Майстром усунення несправностей, щоб знайти конкретний код помилки та дізнатися, як можна її усунути.

5. Що означають символи на моїй пральній машині?
Якщо ви не впевнені в тому, що означають символи на вашому приладі, ви завжди можете звернутися до інструкції, що постачається з вашим приладом. Якщо у вас немає доступу до інструкції, її можна завантажити в електронній формі тут.

6. Чому від моєї пральної машини йде неприємний запах?
Це може бути викликано цілою низкою проблем, наприклад, це просто запах бруду чи запах горілого? Детальніше про можливі причини та способи усунення можливих проблем дізнайтеся у нашому Майстрі усунення несправностей.

7. Моя пральна машина не працює. До кого звернутися з приводу ремонту пральної машини?
Якщо вам не вдалося вирішити проблему за допомогою нашого Майстра усунення несправностей, ми направимо до вас ліцензованого спеціаліста. Заповніть форму, щоб запланувати візит спеціаліста.

8. Де можна знайти інструкцію до моєї пральної машини?
Знаючи модель і номер продукту, можна легко завантажити нову інструкцію тут.

Читати ще

Сушильні машини

1. Чому я не можу знайти свою сушильну машину на сайті?
На веб-сайті відображаються лише моделі наших поточних лінійок. Якщо ви не можете знайти свою модель, можливо, вона є старішою або спеціальною моделлю, — будь ласка, зверніться до вашого торгового представника для отримання додаткової інформації.

2. Скільки років моїй сушильній машині?
Вік сушильної машини можна визначити за допомогою серійного номера на табличці з технічними даними. Перше число вказує на рік, а друга та третя цифри позначають тиждень виробництва. Наприклад, 13500016: тиждень 35 у 2001 році.

3. Моя сушильна машина видає код помилки. Що це означає?
Коди помилок мають різне значення в залежності від проблеми, яка виникла. Скористайтеся нашим Майстром усунення несправностей, щоб знайти конкретний код помилки та дізнатися, як можна її усунути.

4. Що означають символи на моїй сушильній машині?
Якщо ви не впевнені в тому, що означають символи на вашому приладі, ви завжди можете звернутися до інструкції, що постачається з вашим приладом. Якщо у вас немає доступу до інструкції, її можна завантажити в електронній формі тут.

5. Моя сушильна машина не працює. До кого звернутися з приводу ремонту сушильної машини?
Якщо вам не вдалося вирішити проблему за допомогою нашого Майстра усунення несправностей, ми направимо до вас ліцензованого спеціаліста. Заповніть форму, щоб запланувати візит спеціаліста.

6. Де можна знайти інструкцію до моєї сушильної машини?
Знаючи модель і номер продукту, можна легко завантажити нову інструкцію тут.

Читати ще

Духові шафи

1. Як чистити духову шафу?
Алюміній можна чистити розчином звичайного мила з водою. Нержавіючу сталь можна чистити спеціальним засобом для чищення, який можна придбати у нашому інтернет-магазині.

2. Чому я не можу знайти свою духову шафу на сайті?
На веб-сайті відображаються лише моделі наших поточних лінійок. Якщо ви не можете знайти свою модель, можливо, вона є старішою або спеціальною моделлю, — будь ласка, зверніться до вашого торгового представника для отримання додаткової інформації.

3. Скільки років моїй духовій шафі?
Вік духової шафи можна визначити за допомогою серійного номера на табличці з технічними даними. Перше число вказує на рік, а друга та третя цифри позначають тиждень виробництва. Наприклад, 13500016: тиждень 35 у 2001 році.

4. Моя духова шафа видає код помилки. Що це означає?
Коди помилок мають різне значення в залежності від проблеми, яка виникла. Скористайтеся нашим Майстром усунення несправностей, щоб знайти конкретний код помилки та дізнатися, як можна її усунути.

5. Що означають символи на моїй духовій шафі?
Якщо ви не впевнені в тому, що означають символи на вашому приладі, ви завжди можете звернутися до інструкції, що постачається з вашим приладом. Якщо у вас немає доступу до інструкції, її можна завантажити в електронній формі тут.

6. Моя духова шафа не працює. До кого звернутися з приводу ремонту духової шафи?
Якщо вам не вдалося вирішити проблему за допомогою нашого Майстра усунення несправностей, ми направимо до вас ліцензованого спеціаліста. Заповніть форму, щоб запланувати візит спеціаліста.

7. Де можна знайти інструкцію до моєї духової шафи?
Знаючи модель і номер продукту, можна легко завантажити нову інструкцію тут.

Читати ще

Варильні поверхні

1. Як підключити мою електричну, керамічну або індукційну варильну поверхню до електромережі?
Під’єднання варильної поверхні до двофазної мережі 2 x 230 В повинен виконувати кваліфікований електрик.

2. Де під'єднується газовий шланг на моїй варильній поверхні?
Під'єднання для газового шлангу знаходиться на зворотному боці приладу.

3. Як очищувати мою варильну поверхню?
Ми рекомендуємо використовувати засоби для чищення керамічних поверхонь, які можна придбати у нашому інтернет-магазині. Спочатку використовуйте спеціальний шкребок для варильних поверхонь, а потім засіб для чищення керамічних варильних поверхонь.

4. Чому я не можу знайти свою варильну поверхню на сайті?
На веб-сайті відображаються лише моделі наших поточних лінійок. Якщо ви не можете знайти свою модель, можливо, вона є старішою або спеціальною моделлю, — будь ласка, зверніться до вашого торгового представника для отримання додаткової інформації.

5. Скільки років моїй варильній поверхні?
Вік варильної поверхні можна визначити за допомогою серійного номера на табличці з технічними даними. Перше число вказує на рік, а друга та третя цифри означають тиждень виробництва. Наприклад, 13500016: тиждень 35 у 2001 році.

6. Моя варильна поверхня видає код помилки. Що це означає?
Коди помилок мають різне значення в залежності від проблеми, яка виникла. Скористайтеся нашим Майстром усунення несправностей, щоб знайти конкретний код помилки та дізнатися, як можна її усунути.

7. Що означають символи на моїй варильній поверхні?
Якщо ви не впевнені у тому, що означають символи на вашому приладі, ви завжди можете звернутися до інструкції, що постачається з вашим приладом. Якщо у вас немає доступу до інструкції, її можна завантажити в електронній формі тут.

8. Моя варильна поверхня не працює. До кого звернутися з приводу ремонту варильної поверхні?
Якщо вам не вдалося вирішити проблему за допомогою нашого Майстра усунення несправностей, ми направимо до вас ліцензованого спеціаліста. Заповніть форму, щоб запланувати візит спеціаліста.

9. Де можна знайти інструкцію до моєї варильної поверхні?
Знаючи модель і номер продукту, можна легко завантажити нову інструкцію тут.

Читати ще

Холодильники і морозильники

1. У моєму холодильнику/морозильнику неприємний запах, як його позбутися?
Electrolux продає спеціальні поглиначі запахів, розроблені для вашого холодильника/морозильника. Зайдіть у наш інтернет-магазин, щоб отримати детальнішу інформацію про поглиначі запахів. Ви також можете придбати їх онлайн у цьому магазині.

2. Чому я не можу знайти свій холодильник/морозильник на сайті?
На веб-сайті відображаються лише моделі наших поточних лінійок. Якщо ви не можете знайти свою модель, можливо, вона є старішою або спеціальною моделлю, — будь ласка, зверніться до вашого торгового представника для отримання додаткової інформації.

3. Скільки років моєму холодильнику/морозильнику?
Вік приладу можна визначити за допомогою серійного номера на табличці з технічними даними. Перше число вказує на рік, а друга та третя цифри позначають тиждень виробництва. Наприклад, 13500016: тиждень 35 у 2001 році.

4. Мій холодильник/морозильник видає код помилки. Що це означає?
Коди помилок мають різне значення в залежності від проблеми, яка виникла. Скористайтеся нашим Майстром усунення несправностей, щоб знайти конкретний код помилки та дізнатися, як можна її усунути.

5. Що означають символи на моєму холодильнику/морозильнику?
Якщо ви не впевнені в тому, що означають символи на вашому приладі, ви завжди можете звернутися до інструкції, що постачається з вашим приладом. Якщо у вас немає доступу до інструкції, її можна завантажити в електронній формі тут.

6. Мій холодильник/морозильник не працює. До кого звернутися з приводу ремонту холодильника/морозильника?
Якщо вам не вдалося вирішити проблему за допомогою нашого Майстра усунення несправностей, ми направимо до вас ліцензованого спеціаліста. Заповніть форму, щоб запланувати візит спеціаліста.

7. Де можна знайти інструкцію до мого холодильника/морозильника?
Знаючи модель і номер продукту, можна легко завантажити нову інструкцію тут.

Читати ще

Витяжки

1. Як чистити фільтри у моїй витяжці?
Фільтри можна мити у посудомийній машині або вручну — гарно промийте та висушіть їх, перш ніж встановлювати на місце у витяжку. Зверніть увагу, що фільтри можуть побіліти, якщо ви миєте їх у посудомийній машині.

2. Чому я не можу знайти свою витяжку на сайті?
На веб-сайті відображаються лише моделі наших поточних лінійок. Якщо ви не можете знайти свою модель, можливо, вона є старішою або спеціальною моделлю, — будь ласка, зверніться до вашого торгового представника для отримання додаткової інформації.

3. Скільки років моїй витяжці?
Вік витяжки можна визначити за допомогою серійного номера на табличці з технічними даними. Перше число вказує на рік, а друга та третя цифри позначають тиждень виробництва. Наприклад, 13500016: тиждень 35 у 2001 році.

4. Моя витяжка не працює. До кого звернутися з приводу ремонту витяжки?
Ми готові направити до вас ліцензованого спеціаліста. Заповніть форму, щоб запланувати візит спеціаліста.

5. Де можна знайти інструкцію до моєї витяжки?
Знаючи модель і номер продукту, можна легко завантажити нову інструкцію тут.

Читати ще

Пилососи

1. Чому я не можу знайти свій пилосос на сайті?
На веб-сайті відображаються лише моделі наших поточних лінійок. Якщо ви не можете знайти свою модель, можливо, вона є старішою або спеціальною моделлю, — будь ласка, зверніться до вашого торгового представника для отримання додаткової інформації.

2. Скільки років моєму пилососу?
Вік пилососа можна визначити за допомогою серійного номера на табличці з технічними даними. Перше число вказує на рік, а друга та третя цифри позначають тиждень виробництва. Наприклад, 13500016: тиждень 35 у 2001 році.

3. Мій пилосос не працює. До кого звернутися з приводу ремонту пилососа?
Ми готові направити до вас ліцензованого спеціаліста. Заповніть форму, щоб запланувати візит спеціаліста.

4. Де можна знайти інструкцію до мого пилососа?
Знаючи модель і номер продукту, можна легко завантажити нову інструкцію тут.

Читати ще

Інтелектуальний зв'язок

КОНТРОЛЬНИЙ СПИСОК

- Apple: Телефон або планшет. Версія iOS 8.0 або вища
- Android: телефон або планшет: версія Android 4.0.3 або вища
- Wi-Fi: 802.11 b/g/n @ 2,4ГГц з WEP, WPA або WPA2 AES/TKIP з підключенням до мережі Інтернет.
- Переконайтеся, що сила сигналу достатня у місці, де буде встановлено прилад.
- У випадку, якщо він знаходиться далеко від маршрутизатора Wi-Fi, може знадобитися пристрій для розширення діапазону дії мережі.